https://sinakal.ml

Salammusik Ft. Benzooloo - Dewi Seraya





Salammusik:
Dewi seraya
Bahtera asmara lega
Sampai disini saja
Sore datang memisah kita X2

Benzooloo:
Hanya ada satu malam
Jadi cuba jangan bazir
Tunggu lagi lima minit
Kita tengok siapa pancit
Dulu..
Aku penghulu dalam ini kampung
Apa yang bakal jadi biar aku tanggung

Ketok tanglong
kalau ingin exotic
Diatas katil bamboo
Mungkin lebih romantic

Dia ajar aku cara untuk joget
Rasa macam pertama kali
Naik jongkang - jongkit

Aku cuma takut bila tolak hancur
Nasib dia jenis yang bertolak angsur
Sore datang memisah tapi aku tidak kisah
Sebab kau bagi semua hingga tiada sisa

Salammusik:
Dewi seraya
Bahtera asmara lega
Sampai disini saja
Sore datang memisah kita

Benzooloo:
Aku pancing siapa sangka dia sangkut joran
Walaupun aku kurang buat lawak macam jozan
Tiba tiba i disebelah u
Jampi pickup-line semua dalam bahasa melayu

Apa lagi...
Buat macam kita bincang
Kalau jadi...
Aku tidak perlu bimbang
Aku berani...
Tentang yang kau ni bintang
Tutup telingan jangan dengar diorang bilang

Dewi seraya kau ni bahaya
Cepat percaya sepantas cahaya
Jangan banyak tanya
Ini bukan kuis
Takut nanti meletup
Kalau silap tekan suis

Salammusik:
Dewi seraya
Bahtera asmara lega
Sampai disini saja
Sore datang memisah kita X2

Oh dewi seraya tak mudah ku lupa
Oh dalam kegelapan dia bercahaya
Ehh dewi seraya tak pernah ku sangka
Oh rupanya aku yang diperguna

Benzooloo:
Dewi seraya bukan hanya kadang kadang
Mungkin itu sebab kau yang terbaik dari ladang
Dari sini ke seberang hantar kau jadi wakil
Kau sapu satu satu sebab ramai macam pasir

Hasil, itu juga kau dapat
Bila buat benda tanpa perlu ikut syarat
Rupanya kau pun dah berpunya
Bila sore pulanglah dengan kau punya

Salammusik:
Dewi seraya
Bahtera asmara lega
Sampai disini saja 
Sore datang memisah kita X2

0 Response to "Salammusik Ft. Benzooloo - Dewi Seraya"

Post a Comment

Carian Lagu

Carian Lagu