https://sinakal.ml

Lirik Lagu Baek – Joe Flizzow

Kita budak baek kita semua budak baek

Kita budak baek kita kita budak baek baek

Kita budak baek kita semua budak baek

Kikikita budak baek kita

Styleku seratus

Email ke DJ semua upload masuk serato

Lyrics lekat di bibir perempuan mula beratur

Beli t-shirt Kartel rak baju semua teratur

Loco ku gila dalam recording booth

Kuning simbol emboss dan hijau warna kush

Merah warna hati itu memang pasti

Instagram gambar kami

Kamu semua paparazzi

Thank you

Baek

Baek

Baek

Baek

DJ kami baek graffiti artis baek

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Dia orang Pahang aku orang Johor

Dia tak biasa duduk belakang di atas motor

Kau hanya hidup sekali itu prinsip dan moto YOLO

Dia ajak ku tengok polo

Oh no

Aku tak biasa pergi Pekan

Apa kata kita jumpa bila kerja dah setel dan

Aku nak pergi kedai nak beli Jordan

Dia nak pergi cuti dekat Aman Jordan

Damn!

Baek

Baek

Baek

Baek

Baek

DJ kami baek graffiti artis baek

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Kita budak baek kita semua budak baek right

Kita budak baek kita kita budak baek baek

Kita budak baek kita semua budak baek

What up Malaysia, Singapura, Indonesia, Brunei

DJ kami baek graffiti artis baek

Breakers dan emcees kita semua budak baek

Jumpa anak dara baek bakal mertua baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Jumpa janda baek bawak balik janda baek

Baek

Waa pakai ni lu pun nak pakai ni ni ni ni ni ni

Kalau gua pakai tu lu pun nak pakai tu tu tu tu

Lu semua tiru ru ru ru

Ahahaha


Sumber: 1liriklaguu.blogspot.com


0 Response to "Lirik Lagu Baek – Joe Flizzow"

Post a Comment

Carian Lagu

Carian Lagu